Zadania komórek organizacyjnych

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

  • ręczne i mechaniczne oczyszczanie miasta,

  • prace związane z estetyzacja miasta,

  • opróżnianie koszy ulicznych,

  • zimowe oczyszczanie miast, zwalczanie skutków zimy,

  • urządzanie terenów zieleni,

  • utrzymanie placów zabaw,

  • likwidacja nielegalnych wysypisk,

  • wywóz odpadów wielkogabarytowych,

  • prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów,

  • wywóz odpadów komunalnych,

  • wywóz gruzu,

  • wywóz odpadów segregowanych,

  • ewidencja klientów dotycząca wywozu odpadów,

  • zawieranie umów i aktualizacja wszystkich danych zawartych w umowie,

  • fakturowanie usług,

  • udostępnienie klientowi wszelkich danych o pozostałym zakresie działalności.

REGIONALNY ZAKŁAD ODZYSKU ODPADÓW

  • przyjęcie odpadów do zagospodarowania,

  • sortowanie odpadów opakowaniowych,

  • rozdział strumienia odpadów komunalnych zmieszanych,

  • kompostowanie,

  • składowanie odpadów,

  • produkcja i sprzedaż nawozu organicznego EKO-KOMP.
     

KOMUNALNY ZAKŁAD POGRZEBOWY

  • Administrowane cmentarzem komunalnym na podstawie Uchwały Nr 982/96 Zarządu Miasta Koszalina z dnia 26 listopada 1996 roku.

  • Sprzedaż akcesoriów pogrzebowych.

  • Świadczenie usług pogrzebowych, w zakresie:

           -regulowanie formalności ZUS

           -obsługa pogrzebów  w pełnym zakresie

           -przewóz zmarłych na terenie miasta, kraju i za granicą

           -kremacja zwłok

           -prace budowlane (budowanie grobowców)

           -pielęgnacja grobowców w pełnym zakresie

           -sprzedaż akcesoriów.
 

DZIAŁ FINANSOWY

  • Prowadzenie bieżących i prawidłowych księgowań zaszłości gospodarczych, dotyczących finansowania działalności eksploatacyjnej inwestycyjnej i specjalnej.

  • Dekretowanie dokumentów rachunkowych dotyczących zaszłości gospodarczych Przedsiębiorstwa.

  • Sporządzanie sprawozdawczości finansowej działalności Przedsiębiorstwa.

  • Prowadzenie ewidencji środków nietrwałych w użytkowaniu wg miejsc użytkowania oraz ustalanie różnic inwentaryzacyjnych związanych ze zmianą miejsca użytkowania lub osób materialnie odpowiedzialnych.

  • Nanoszenie na bieżąco wpływów za wykonane usługi.

  • Windykacja należności.
     

DZIAŁ EKONOMICZNY

  • Opracowywanie planów techniczno-ekonomicznych Przedsiębiorstwa, w oparciu o wskaźniki i instrukcje określające szczegółowe zasady i tryb ich opracowania.

  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

  • Opracowywanie cennika na usługi.
     

DZIAŁ KADR

  • Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny- pracy i zasad etyki zawodowej.

  • Prowadzenie akt osobowych , ewidencji wojskowej konta zwolnień lekarskich oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
     

DZIAŁ TECHNICZNY

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz środków trwałych o niskiej wartości początkowej.

  • Utrzymanie odpowiednie stanu zapasów magazynowych.

  • Prowadzenie spraw dotyczących likwidacji maszyn, urządzeń , sprzętu oraz zbędnych oraz niezagospodarowanych obiektów.

  • Sporządzanie dokumentów będących podstawą rozliczeń z ubezpieczycielem w zakresie gospodarki środkami trwałymi.

  • Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z zaopatrzeniem i gospodarką magazynową.

  • Przeprowadzanie remontów budynków biurowych.

  • Nadzór nad książkami obiektów.