☰ Menu
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie

Piątek 24.09.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

informacje

Informacje o stanie przyjmowania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.

Klienci, będą załatwiali sprawę wymagającą czasu oczekiwania w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie - mogą uzyskać informację o stanie i kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania drogą elektroniczną.

Aby uzyskać informację Klient wysyła zapytanie pod adres: pgk@pgkkoszalin.pl

podając następujące dane:

  • imię i nazwisko osoby składającej zapytanie
  • nr i datę złożonej sprawy zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym PGK Spółka . z o.o. w Koszalinie,
  • informację, czego sprawa dotyczy,
  • adres poczty elektronicznej na który ma być przesłana odpowiedź.

Odpowiedź zostanie udzielona na wskazany wyżej adres po rozparzeniu przez merytorycznego pracownika przedsiębiorstwa w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Wytworzył:
Joanna Teter
Udostępnił:
Sacharzewski Tomasz
(2006-02-16 07:35:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Sacharzewski Tomasz
(2006-02-16 07:38:46)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 970400