☰ Menu
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie

Wtorek 15.06.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacje o stanie przyjmowania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania

Informacje o stanie przyjmowania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.

Klienci, będą załatwiali sprawę wymagającą czasu oczekiwania w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie - mogą uzyskać informację o stanie i kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania drogą elektroniczną.

Aby uzyskać informację Klient wysyła zapytanie pod adres: pgk@pgkkoszalin.pl

podając następujące dane:

  • imię i nazwisko osoby składającej zapytanie
  • nr i datę złożonej sprawy zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym PGK Spółka . z o.o. w Koszalinie,
  • informację, czego sprawa dotyczy,
  • adres poczty elektronicznej na który ma być przesłana odpowiedź.

Odpowiedź zostanie udzielona na wskazany wyżej adres po rozparzeniu przez merytorycznego pracownika przedsiębiorstwa w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Wytworzył:
Joanna Teter
Udostępnił:
Tomasz Sacharzewski
(2006-02-16 07:36:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Tomasz Sacharzewski
(2020-09-11 10:21:09)

 
liczba odwiedzin: 953132

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X