informacje
Informacje o stanie przyjmowania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.
Klienci, będą załatwiali sprawę wymagającą czasu oczekiwania w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie - mogą uzyskać informację o stanie i kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania drogą elektroniczną.
Aby uzyskać informację Klient wysyła zapytanie pod adres:
podając następujące dane:
- imię i nazwisko osoby składającej zapytanie
- nr i datę złożonej sprawy zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym PGK Spółka . z o.o. w Koszalinie,
- informację, czego sprawa dotyczy,
- adres poczty elektronicznej na który ma być przesłana odpowiedź.
Odpowiedź zostanie udzielona na wskazany wyżej adres po rozparzeniu przez merytorycznego pracownika przedsiębiorstwa w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
Wytworzył:
Joanna Teter
Udostępnił:
Sacharzewski Tomasz
(2006-02-16 07:36:40)
Ostatnio
zmodyfikował:
Sacharzewski Tomasz
(2020-09-11 10:21:09)